Sveikatingumo mankšta – tai žemo intensyvumo, lėto tempo grupinė mankšta įvairaus amžiaus žmonėms, kuri tinka visiems, ypač tiems, kas turi stuburo problemų ir didžiąją laiko dalį praleidžia sėdėdami.

Treniruotės metu bus atsižvelgiama į žmonių amžių, fizinę būklę, darbo pobūdį ir parenkami saugūs pratimai. Įvairūs tempimo pratimai taikomi norint išvengti nuovargio pečių juostoje, diskomforto nugaros srityje, tinkamo raumenų elastingumo išlaikymui.

Pagrindinis dėmesys bus skiriamas toms raumenų grupėms, kurios linkusios atsipalaiduoti ir kurias būtina stiprinti bei toms, kurios linkusios įsitempti. Tai ypač aktualu žmonėms, kuriems netaisyklinga laikysena neretai susiformuoja dėl netaisyklingo sėdėjimo, nesilaikant tinkamų ergonominių padėčių. Didinsime raumenų ištvermė, statine ir dinamine pusiausvyrą, gerinsime taisyklinga laikyseną.

Rezultatai:

  • Pagerėja fizinis pajėgumas ir gyvenimo kokybė.
  • Taisyklingi ir reguliarus  pratimai sustiprina raumenys, pagerina kvepavimo ir širdies sistemos veiklą, sąnarių būklę, didina stuburo lankstumą.
  • Gerinama pusiausvyra, koordinacija. 
  • Sumažina skausmus ir padeda atsipalaiduoti.